Оновлено порядок подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі

  • 264

Фото без опису

Оновлено порядок подання відомостей про трудову діяльність в

електронній формі

Постановою правління ПФУ «Про порядок та черговість подання
відомостей для створення електронних трудових книжок» від 01.06.2022 р. №
8-3 (далі — Постанова № 8-3) було затверджено зміни до Порядку подання
відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи —
підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в
електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021
р. № 11-1.
З 15 липня почнуть діяти нові правила подання відомостей про трудову
діяльність в електронній формі (постанова набирає чинності через 10 днів з
дня її офіційного опублікування - 5 липня).
Суттєві зміни, які передбачені Постановою № 8-3:
? черговість подання даних про трудову діяльність працівників в
електронній формі.
З дати набрання чинності Постанови № 8-3 відомості про трудову
діяльність працівника в електронній формі можна подавати в будь-який
період упродовж 5 років з дня набрання чинності Законом № 1217 (10
червня 2021 року) з урахуванням першочерговості, а саме, насамперед
слід подати відомості про трудову діяльність осіб, яким до настання
права на пенсію залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність
осіб за період до 1 липня 2000 р.;
? зміни у правилах передавання відомостей про трудову діяльність через
вебпортал ПФУ.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються через
вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі у вигляді xml-
файлу (його структуру наведено в затвердженому Постановою № 8-3
додатку) одним із таких способів:
- у вигляді копій передбачених законодавством документів,
виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді шляхом створення відповідного
електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або
застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів,
на підставі яких створюється запис;
? необхідність подання тільки заповнених сторінок трудової книжки;
? порядок повторного подання трудових книжок. Зокрема, повторно
подаються відомості про трудову діяльність у разі виправлення записів,
якщо виявлено неправильний чи неточний запис про періоди роботи за
періоди страхового стажу після 01 липня 2000 р. або створено
неправильний чи неточний електронний запис в е-кабінеті

страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних
послуг Пенсійного фонду України.
У разі повторного подання відомостей про трудову діяльність
подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами;
? можливість подання відомостей про трудову діяльність особисто
працівниками до ПФУ.
Відомості про трудову діяльність зможуть подаватися до
територіального органу ПФУ працівником особисто або через вебпортал
електронних послуг ПФУ працівником чи страхувальником;
? порядок подання даних у разі відсутності інформації в реєстрі
застрахованих осіб.
У разі відсутності відомостей про прийняття на роботу, переміщення з
одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу
постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі,
призупинення / відновлення дії трудового договору, а також про
присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання,
категорії, складання присяги, стажування, навчання вони подаються
страхувальником шляхом створення відповідного електронного запису в
електронному кабінеті страхувальника.
Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в
Чернівецькій області

Коментарі

Ваш коментар може бути першим :)

Написати коментар