Довідник безбар’єрності: Як отримати соціальні виплати та паспортні послуги після евакуації

  • 48

Довідник безбар’єрності: Як отримати соціальні виплати та паспортні послуги після евакуації

 

Зміна місця проживання під час воєнного стану не є завадою для отримання внутрішньо переміщеними особами пенсій, субсидій, соціальних виплат чи паспортних послуг.

Щонайперше таким людям необхідно зателефонувати до контакт-центру «Укрпошти» за номером 0-800-300-545 та обрати розділ «Пенсії, соціальні виплати та субсидії» або звернутися до сервісного центру Пенсійного фонду.

У розмові з оператором треба повідомити про необхідність отримати пенсію, грошову допомогу за новою адресою та надати свої персональні та контактні  дані.

Додатково з питань отримання  соціальних виплат, пенсій можна звернутися на урядову гарячу лінію за номером 1545 (працює цілодобово, дзвінки безкоштовні).

Водночас громадяни, евакуйовані з територій, де ведуться активні бойові дії або перебувають під окупацією, за наявності документів нового зразка, що посвідчують особу засобами ЄДДР,  можуть отримувати в підрозділах ДМС за місцем перебування послуги з:

  •   оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон,
  •    оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки,
  •  пересилання паспортного документа, що раніше був оформлений у підрозділах ДМС, розташованих на підконтрольній Україні території.

Також ВПО можуть отримати послугу з вклеювання актуального фото до паспорта громадянина України у вигляді книжечки по досягненні 25- та 45-річного віку.

За відсутності документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство, здійснюється процедура встановлення особи.

Більше інформації у «Довіднику безбар’єрності:  https://lnk.ua/Yx4LBLqVn та за номером «Гарячої лінії» УДМС у Чернівецькій області 0372-55-04-61.

Управління ДМС у Чернівецькій області

Джерело: https://hlyboka-gromada.gov.ua/news/1746019591/

Фото без опису