Стратегія частина 3
Шляхи реалізації стратегії розвитку
- Формування іміджу сучасного закладу освіти
Освітнє середовище забезпечує комфортні та безпечні умови навчання та праці
- зробити дизайн освітнього середовища закладу освіти функціональним, який дозволяє максимально ефективно використовувати приміщення та територію закладу в освітньому процесі;
- створювати безпечні умови для перебування вихованців та працівників в закладі дошкільної освіти;
- проводити роботу щодо профілактики та запобіганню дитячого травматизму;
- навчати дітей правилам та нормам безпечної поведінки у довкіллі;
- дотримуватись вимог санітарно-гігієнічних правил і норм;
- створювати умови для здорового харчування;
- створювати умови для безпечного використання мережі Інтернет.
№ з/п |
|
Зміст заходів |
Термін |
|
|
|
|
виконання |
Виконавець |
1.1. |
Забезпечити належні санітарно-гігієнічні умови в закладі |
2019-2025 |
Педагогічні |
|
|
освіти для догляду, виховання, навчання та розвитку |
|
працівники |
|
|
дітей |
|
|
|
1.2. |
Забезпечити розробку і виконання закладом освіти |
2019-2025 |
Завідувач |
|
|
комплекс заходів з охорони праці та правил безпеки. |
|
|
|
1.3. |
Проводити |
навчання працівників з охорони праці та |
2019-2025 |
Заступник завідувача |
|
безпеки життєдіяльності відповідальних з технічний |
|
господарства |
|
|
стан, безпечну та економічну експлуатацію теплового |
|
|
|
|
Господарства |
|
|
|
1.4. |
Щорічно проводити перевірку захисного заземлення, |
2019-2025 |
Заступник завідувача |
|
|
опору ізоляції, засобів індивідуального захисту |
|
господарства |
|
|
|
|
||
1.5. |
Встановити в приміщеннях ЗДО протипожежну |
2019-2025 |
Заступник завідувача |
|
|
сигналізацію. |
|
господарства |
|
1.6. |
Щорічно проводити повірку, перезарядку засобів |
2019-2025 |
Заступник завідувача |
|
|
пожежогасіння. |
|
господарства |
|
1.7. |
Здійснювати санітарно-технічну розчистку |
2019-2025 |
Заступник завідувача |
|
|
зелених насаджень та зрізування аварійних дерев |
|
господарства |
|
1.8. |
Проводити профілактичні бесіди з безпеки |
2019-2025 |
Педагогічні |
|
|
життєдіяльності. |
|
працівники |
|
1.9. |
Проводити атестацію робочих місць за умовами |
2019-2025 |
Відповідальні особи |
|
|
праці (1 раз на п’ять років) |
|
|
|
1.10. |
Забезпечити проведення планових медичних |
2019-2025 |
Сестра медична |
|
|
профілактичних оглядів працівників закладу. |
|
|
|
1.11. |
Проводити |
тематичні тижні знань безпеки |
2019-2025 |
Вихователі |
|
життєдіяльності та безпеки дитини |
|
|
|
1.12. |
Працювати |
над створенням здоров’язбережувального |
2019-2025 |
Всі учасники |
|
середовища в закладі дошкільної освіти. |
|
освітнього процесу |
Освітнє середовище закладу освіти
вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації
Мета:
Створення психологічно-комфортного середовища для вихованців, їхніх батьків та педагогічних працівників та організовувати освітній процес на принципах партнерства, взаємодії та недискримінації.
№ |
Зміст заходів |
Термін |
|
з/п |
|
виконання |
Виконавець |
2.1. |
Оприлюднювати правила поведінки учасників освітнього процесу, |
2019-2025 |
Всі учасники |
|
що забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, |
|
освітнього |
|
прав і свобод людини |
|
процесу |
2.2. |
Організовувати роботу психологічної служби, у тому числі для |
2019-2025 |
Вихователі |
|
психологічного супроводу учасників освітнього процесу, які |
|
|
|
вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу, |
|
|
|
іншого насильства |
|
|
2.3. |
Взаємодіяти з органами та службами щодо захисту прав дітей, |
2019-2025 |
Завідувач, |
|
правоохоронними органами, у тому числі залучає їх до заходів із |
|
вихователі |
|
запобігання булінгу, іншому насильству |
|
|
Інклюзивне, розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище
Мета:
- забезпечення доступності здобуття дошкільної освіти;
- забезпечення підготовки дітей до подальшого успішного навчання в школі;
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей з раннього віку;
- формування свідомого ставлення до власного здоров’я;
- урізноманітнення форм спільної роботи з батьками.